نوشته‌های مردی که نقش بازی می‌کند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۹ امشب
  • ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۲ حرص

بی تو به سامان نرسم

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

هر کلی متشکل از چندین و چند جزء است و برای اینکه به کل ایده‌آلی برسی باید جزءهایی ایده‌آل یا حداقل نزدیک به ایده‌آل داشته باشی.اگر جزءهایت جایی لنگ بزنند،اگر جور نباشند،اگر کم و زیاد باشند به همان اندازه کل‌ات دچار مشکل خواهد شد و امان از وقتی که ندانی کدامیک از جزءها مسبب این مشکل است.

مردها کلی نگرند.معمولا نمیتوانند روی جزئیات تمرکز کنند.اگر چهره‌ای را ببیند و بعد بخواهی که برایت توصیفش کنند معمولا نمی‌توانند و فقط یک نظر کلی می‌دهند.

فکر میکنم نسبت به میانگین جامعه مردان،من مرد کلی‌نگرتری هستم.تمرکزم روی جزییات بسیار ضعیف است،شاید هم دقتم پایین است و تنبلی میکنم و تلاشی ندارم برای به خاطر سپردن جزییات و تمرکز روی آنها و شناسایی‌شان.

این موضوع باعث شده نتوانم مشکلات کوچک زندگی شخصی‌ام را هم شناسایی و رفع کنم.iهمیشه با عبارتهای کلی نظیر اداره مشکل دارد،همکارم مشکل دارد،رابطه‌ام با فلان شخص مشکل دارد و... مسائل را توصیف کردم و هیچگاه جزء جزء مسئله‌ را بررسی نکردم تا بفهمم کجای کار می‌لنگد و ایراد کجاست.

همیشه خواستم کل زندگی‌ام را زیر و رو کنم تا مشکلی را حل کنم،یا اگر با شخصی به مشکل خورده‌ام همه شخصیتش را زیر سوال برد‌ه‌ام و با این روش هیچگاه ره به جایی نبردم.

 

 

پ‌ن:نوشته هایم انسجام ندارند،آغاز و پایان‌شان آنجایی که باید باشد نیست،می‌دانم...بر من ببخشید.

۹۴/۰۶/۰۲
مردی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی